როგორ შეუძლია გაზარდოს მიკროსაფინანსო ორგანიზაციამ კლიენტების რაოდენობა და მათი კმაყოფილება

ვფიქრობთ, თუ მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია მისი მსესხებლების, მათი პროდუქციისა და მომსახურების რეკლამირებისათვის, პერიოდულად, სპეციალურ კატალოგს დაბეჭდავს და გაავრცელებს, ასევე გააკეთებს ინტერნეტ საიტს იმავე მიზნებისათვის, არსებული მსესხებლების კმაყოფილებასაც გაზრდის, მათ სესხების დაბრუნებასაც მნიშვნელოვნად გაუმარტივებს და რაც მთავარია, ბევრად მეტ მცირე ზომის ორგანიზაციასაც გაუჩენს მასთან გრძელვადიანი და აქტიური თანამშრომლობის სურვილს.


თუ სურვილი გაქვთ, რომ მიიღოთ სინერჯის ყოველკვირეული წერილი, რომელიც მოგაწვდით ბოლო კვირის განმავლობაში გამოქვეყნებულ სტატიებს, ინსაითებს და სხვა სიახლეებს, გაიარეთ მარტივი რეგისტრაცია

ინსაითები მომზადებულია საკონსულტაციო
კომპანიის
სინერჯი ჯგუფის
სპეციალისტების მიერ;


ინსაითის რეიტინგი
1 ვარსკვლავი2 ვარსკვლავი3 ვარსკვლავი4 ვარსკვლავი5 ვარსკვლავი — საშუალო 5.00 ქულა
Loading ... Loading ...





გაუგზავნე მეგობარს:





გთხოვთ გადაუგზავნოთ მას, ვისაც შეიძლება გამოადგეს: მიჰყევით ბმულს

დატოვეთ თქვენი კომენტარი


შეიყვანეთ კოდი   If you cannot see the CheckCode image,please refresh the page again!
© სინერჯი ინსაითი Powered by Synergy Group

მასალების გამოყენების შემთხვევაში აუცილებელია წყაროს მითითება