კარგი იქნება, თუ ქათმის ხორცის მწარმოებელი რომელიმე კომპანია დაიწყებს აქციას “თვის რეცეპტი” და ყოველთვიურად კვერცხის შეფუთვებს (შიგნიდან) მიაკრავს კერძების, ნამცხვრებისა და კოქტეილების იმ ახალ-ახალ რეცეპტებს, რისი დამზადებაც შეიძლება კვერცხის მეშვეობით. მაგ.: ნოემბრის რეცეპტი, დეკემბრის რეცეპტი, იანვრის რეცეპტი და ა.შ.
ვფიქრობთ, ამან შეიძლება ბევრს უბიძგოს კვერცხის ყიდვის დროს არჩევანი შეაჩეროს ამ კომპანიის პროდუქციაზე. ეს უფრო კმაყოფილს გახდის მომხმარებელს.