როგორ შეუძლიათ სადაზღვევო კომპანიებს გაზარდონ ავტო დაზღვევის გაყიდვები

ავტომობილის მართვის ინსტრუქტორებთან თანამშრომლობა ძალიან კარგი გზა შეიძლება აღმოჩნდეს სადაზღვევო კომპანიებისათვის ავტოდაზღვევის პოლისების უკეთ გასაყიდად. ავტომანქანებთან დაკავშირებით ამ ხალხს მოსწავლეები ენდობიან, მათთან დალაპარაკების და დარწმუნებისთვის დროც საკმარისზე მეტი აქვთ ტარების სწავლების პროცესში. როგორც წესი ეს ადამიანები (ან მათთვის) მანქანებს მოკლე დროში იყიდიან, ისე, რომ საკმაოდ კარგი ბაზარია. გასაგებია, რომ რისკები ცოტა მაღალია ახალ ნასწავლ მძღოლებში, მაგრამ ეგ ხომ კალკულაციის ამბავია..

თუ სადაზღვევო კომპანიები ინსტრუქტორებს საკმარისად დააინტერესებენ ისინი კარგი გამყიდველები გახდებიან. იგივე შეიძლება იყოს სტილისტების შემთხვევაში, ჯანმრთელობის დაზღვევის გასაყიდად. მათაც დიდი ხნის და ნდობით აღსავსე ურთიერთობები აქვთ, როგორც წესი, თავის კლინტებთან და თან პერიოდული შეხსენების შესაძლებლობა. ისე რომ, მათი დაინტერესებაც მომგებიანი შეიძლება აღმოჩნდეს სადაზღვევო კომპანიებისათვის.

ზოგადად გარე ქსელები, ანუ ადამიანებთან თანამშრომლობა, ვისაც პირველადი სამსახური აქვს და დაზღვევას დამატებითი შემოსავლის წყაროდ შეიძლება იხილავდეს, ძალიან მომგებიანი შეიძლება აღმოჩნდეს სადაზღვევო კომპანიებისათვის. არანაკლებ (თუ უფრო მეტად არა) ვიდრე სრულად დასაქმებული სადაზღვევო აგენტები.


თუ სურვილი გაქვთ, რომ მიიღოთ სინერჯის ყოველკვირეული წერილი, რომელიც მოგაწვდით ბოლო კვირის განმავლობაში გამოქვეყნებულ სტატიებს, ინსაითებს და სხვა სიახლეებს, გაიარეთ მარტივი რეგისტრაცია

ინსაითები მომზადებულია საკონსულტაციო
კომპანიის
სინერჯი ჯგუფის
სპეციალისტების მიერ;


ინსაითის რეიტინგი
1 ვარსკვლავი2 ვარსკვლავი3 ვარსკვლავი4 ვარსკვლავი5 ვარსკვლავი — ჯერ არ შეფასებულა
Loading ... Loading ...





გაუგზავნე მეგობარს:





გთხოვთ გადაუგზავნოთ მას, ვისაც შეიძლება გამოადგეს: მიჰყევით ბმულს

დატოვეთ თქვენი კომენტარი


შეიყვანეთ კოდი   If you cannot see the CheckCode image,please refresh the page again!
© სინერჯი ინსაითი Powered by Synergy Group

მასალების გამოყენების შემთხვევაში აუცილებელია წყაროს მითითება