თუ მოგებას ასე შევხედავთ, რამდენიმე კუთხით გაადვილდება მუშაობა უფრო მეტად. ჯერ იმ კუთხით, რომ მოგება არ იქნება მიზანი, რომელიც როდესღაც მომავალში უნდა დაისახო და მიაღწიო, არამედ ყოველ დღე აგურ-აგურ შესაქმნელი და ასაშენებელი რეალური მატერიალიზებული ღირებულება გახდება.
მეორეც, გვაიძულებს დავიწყოთ იმაზე ფიქრი, დღეს რა ღირებულება შევქმენით ამ კუთხით, რამ შეგვიშალა ხელი და ყოველდღიურად დავიწყებთ იმ პროდუქტების, ტრანზაქციების, კლიენტების თუ თანამშრომლების, პროცესების თუ მომწოდებლების ძიებას, ვინც ჩვენთვის უფრო შთანმთქავია ამ მოგების, ვიდრე შემქმნელი და ასევე ყოველდღიურად ვეცდებით ამ კუთხით მდგომარეობის გამოსწორებას.