ვფიქრობთ, თუ მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია მისი მსესხებლების, მათი პროდუქციისა და მომსახურების რეკლამირებისათვის, პერიოდულად, სპეციალურ კატალოგს დაბეჭდავს და გაავრცელებს, ასევე გააკეთებს ინტერნეტ საიტს იმავე მიზნებისათვის, არსებული მსესხებლების კმაყოფილებასაც გაზრდის, მათ სესხების დაბრუნებასაც მნიშვნელოვნად გაუმარტივებს და რაც მთავარია, ბევრად მეტ მცირე ზომის ორგანიზაციასაც გაუჩენს მასთან გრძელვადიანი და აქტიური თანამშრომლობის სურვილს.
- თარიღი: October 2, 2009
- კატეგორია: საერთო
როგორ შეუძლია გაზარდოს მიკროსაფინანსო ორგანიზაციამ კლიენტების რაოდენობა და მათი კმაყოფილება
ინსაითები მომზადებულია საკონსულტაციო
კომპანიის სინერჯი ჯგუფის
სპეციალისტების მიერ;