როგორ შეიძლება გამოიყენოს საცალო ქსელმა სხვა კომპანიების მომხმარებლების ლოიალობის საბარათე პროგრამები

საცალო ვაჭრობის რომელიმე ქსელმა, შესაძლოა, დაიწყოს ლოიალობის პროგრამაში გაწევრიანებული ყველა პირის მომსახურება შეღავათიანად და ამ გზით მნიშვნელოვნად გაზარდოს თავისი გაყიდვები. 

მაგალითად, თუ გაქვს ფარმაცევტული კომპანიის, სუპერმარკეტის, ბენზინგასამართი ან სხვა ტიპის კომპანიის ბარათი, ერთ-ერთი რომელიმე დაგიკლებთ 3%-ს შესყიდულ პროდუქციაზე ნებისმიერი ამ ბარათის წარმოდგენისას. ამან, შესაძლოა, ბევრი დამატებითი კლიენტი შესძინოს ქსელს. ასევე ეს საშუალებას მისცემს, მიიღოს დამატებითი მონაცემები საანალიზოდ. რამდენს ვაჭრობს სხვა კომპანიის მომხმარებელი მის ქსელში და ა.შ. ამით მას შეუძლია უფრო ეფექტურად დაგეგმოს თავისი აქციები.



ინსაითები მომზადებულია საკონსულტაციო
კომპანიის
სინერჯი ჯგუფის
სპეციალისტების მიერ;


ინსაითის რეიტინგი
1 ვარსკვლავი2 ვარსკვლავი3 ვარსკვლავი4 ვარსკვლავი5 ვარსკვლავი — ჯერ არ შეფასებულა
Loading ... Loading ...





დატოვეთ თქვენი კომენტარი


შეიყვანეთ კოდი   If you cannot see the CheckCode image,please refresh the page again!
© სინერჯი ინსაითი Powered by Synergy Group

მასალების გამოყენების შემთხვევაში აუცილებელია წყაროს მითითება