რა შეიძლება გახდეს მთავარი წარმატების განმსაზღვრელი ფაქტორი ინტერნეტისა და მობილური ოპერატორებისათვის

მობილური, ისევე როგორც ინტერნეტპროვაიდერები, ბევრ ფულს ხარჯავენ ახალი პროდუქტების თუ აქციების მოფიქრებაზე და მერე მათ მარკეტინგზე. ქმნიან სამსახურებს, იბირებენ ერთმანეთისგან კადრებს.  არა და მომხმარებლების უმეტესობისათვის ნელ-ნელა თანაბრდება მათი სერვისიც და ასორტიმენტიც. ისიც უნდა აღინიშნოს, რომ მობილური ოპერატორების მიერ შემოთვაზებულ ახალ-ახალ ინოვაციურ სერვისებს ადამიანები ნაკლებად იყენებენ. ეს ყველაფერი ცხადს ხდის, რომ ფასი გახდება ძირითადი ფაქტორი კონკურენტულ ბრძოლაში. გამარჯვებისთვის კი ხარჯთეფექტური სტრუქტურა და პროცესები იქნება საჭირო. შესაბამისად, ვინც დღეს კადრებსაც ზრდის და ხარჯებსაც ტექნოლოგიური ან ასორტიმენტის თვალსაზრისით უპირატესობის მოსაპოვებლად, ხვალ შეიძლება ბაზრის ავტომატური აუტსაიდერი გახდეს. კომპანიამ მინიმალური სერვისებით მცირე საოპერაციო ხარჯებით კი შეძლება ადვილად დაამარცხოს კონკურენტები.

წარმატებებს გისურვებთ :)



ინსაითები მომზადებულია საკონსულტაციო
კომპანიის
სინერჯი ჯგუფის
სპეციალისტების მიერ;


ინსაითის რეიტინგი
1 ვარსკვლავი2 ვარსკვლავი3 ვარსკვლავი4 ვარსკვლავი5 ვარსკვლავი — საშუალო 5.00 ქულა
Loading ... Loading ...





1 კომენტარი to “რა შეიძლება გახდეს მთავარი წარმატების განმსაზღვრელი ფაქტორი ინტერნეტისა და მობილური ოპერატორებისათვის”


  1. nika
    on Nov 23rd, 2009
    @ 14:49

    gagigiat rame, kompania GLOBALCELL-ze? es mobiluri kavshiris rouminguli sistemis kompaniaa da orientrebulia dabal fasze- MTELS MSOFLIOSHI. mattvis aris vinc bevrs mogzaurobs.

დატოვეთ თქვენი კომენტარი


შეიყვანეთ კოდი   If you cannot see the CheckCode image,please refresh the page again!
© სინერჯი ინსაითი Powered by Synergy Group

მასალების გამოყენების შემთხვევაში აუცილებელია წყაროს მითითება