კვების მრეწველობის კომპანიებმა მომხმარებლები ბევრად აქტიურად უნდა ჩართონ გემოების განვითარების ამოცანის გადაწყვეტაში

კვების მრეწველობაში ძალიან ბევრი კომპანია ტექნოლოგების გემოვნებას იმდენად ენდობა, რომ ნაკლებად უსმენს მათი პროდუქტების მომხმარებლების აზრს გემოებთან დაკავშირებით და შესაბამისად ნაკლებად ითვალისწინებს.

არადა  გემოების განვითარების ამოცანის გადაწყვეტაში პროცესს, რომელიც მომხმარებლების აზრის მაქსიმალურ გათვალისწინებას უნდა უზრუნველყოფდეს კრიტიკული მნიშვნელობა აქვს.

როგორი ტიპის დეგუსტაციები უნდა მოაწყო? როგორ უნდა შეარჩიო მონაწილეები, როგორ უნდა დარწმუნდე მათ მიერ გამოთქმული მოსაზრებების ობიექტურობაში? როგორ უნდა გაითვალისწინო ეს შედეგები პროდუქტის განვითარებისას ამ კითხვებზე ყველა კომპანიამ მისი პროდუქტის სპეციფიკიდან გამომდინარე უნდა გასცეს პასუხი, მაგრამ უნდა გასცეს აუცილებლად.

ფაქტია, რომ გემოვნების ცვლილებაში მიზნობრივი მომხმარებლების პრეფერენციებზე აუცილებელი დაკვირვების გარეშე ბევრ კომპანიას უჭირს პროდუქტის მიმართ მომხმარებლის ლოიალობის შენარჩუნება.  ტექნოლოგებს ამ დროს კი მოსწონთ ძალიან საკუთარი გემოვნებით შექმნილი პროდუქტები.

პროდუქტების განვითარება, მათ შორის გემოების სწორად განვითარება, რთული მმართველობითი ამოცანაა კვების მრეწველობის კომპანიებისთვის. ამ ამოცანის გადასაჭრელად როგორც საჭირო როლები ისე რეგულარული პროცესებია სწორად გასამართი. სხვა შემთხვევაში ამ მიმართულებით გადადგმული ნაბიჯები შესაძლოა არა თუ ნახევარზომა, არამედ საზიანოც კი აღმოჩნდეს.

“სინერჯი ჯგუფი” რთული მმართველობითი ამოცანების გადაჭრაში ეხმარება ორგანიზაციებს. ინფორმაცია ჩვენი კლიენტების და პროექტების შესახებ შეგიძლიათ იხილოთ აქ

 



ინსაითები მომზადებულია საკონსულტაციო
კომპანიის
სინერჯი ჯგუფის
სპეციალისტების მიერ;


ინსაითის რეიტინგი
1 ვარსკვლავი2 ვარსკვლავი3 ვარსკვლავი4 ვარსკვლავი5 ვარსკვლავი — ჯერ არ შეფასებულა
Loading ... Loading ...





დატოვეთ თქვენი კომენტარი


შეიყვანეთ კოდი   If you cannot see the CheckCode image,please refresh the page again!
© სინერჯი ინსაითი Powered by Synergy Group

მასალების გამოყენების შემთხვევაში აუცილებელია წყაროს მითითება