როგორ შეაფასონ საფირმო მაღაზიების მქონე წარმოებებმა საკუთარი მომხმარებლების კმაყოფილება

ჩვენი აზრით, კარგი იდეა შეიძლება აღმოჩნდეს სენსორული ეკრანების დამონტაჟება საფირმო მაღაზიებში. ეკრანებზე უნდა გამოდიოდეს კითხვარი, რომლის მიხედვითაც მომხმარებლები შეაფასებენ სხვადასხვა პროდუქციას. იმისათვის, რომ კლიენტებს გაუჩნდეთ კითხვარის შევსების სურვილი, შესაძლებელია ფასდაკლების დაწესება. აპარატი შეიძლება იძლეოდეს ქვითარს, რომ მომხმარებელმა შეავსო კითხვარი, რის საფუძველზე მას ეკუთვნის ფასდაკლება.

კარგი იქნება, თუ კითხვარი დაყოფილი იქნება კომპანიის პროდუქციის კატეგორიების მიხედვით. ანუ მომხმარებელს შეეძლება აირჩიოს გარკვეული განყოფილება და შეაფასოს კონკრეტული პროდუქტები, რომელი პროდუქტი მოსწონს, რომელს ყიდულობს უფრო ხშირად, რომელს არ ყიდულობს საერთოდ და ა.შ.

ვფიქრობთ, ამგვარი კითხვარით კომპანიები შეძლებენ დაადგინონ, თუ რომელი პროდუქტებით არის მომხმარებელი კმაყოფილი ან უკმაყოფილო. შესაბამისად შეეძლებათ მიიღონ გადაწყვეტილება კონკრეტული პროდუქციის გამოშვების გაზრდის, შემცირებისა თუ საერთოდ წარმოებიდან ამოღების შესახებ.


თუ სურვილი გაქვთ, რომ მიიღოთ სინერჯის ყოველკვირეული წერილი, რომელიც მოგაწვდით ბოლო კვირის განმავლობაში გამოქვეყნებულ სტატიებს, ინსაითებს და სხვა სიახლეებს, გაიარეთ მარტივი რეგისტრაცია

ინსაითები მომზადებულია საკონსულტაციო
კომპანიის
სინერჯი ჯგუფის
სპეციალისტების მიერ;


ინსაითის რეიტინგი
1 ვარსკვლავი2 ვარსკვლავი3 ვარსკვლავი4 ვარსკვლავი5 ვარსკვლავი — საშუალო 3.75 ქულა
Loading ... Loading ...





გაუგზავნე მეგობარს:





გთხოვთ გადაუგზავნოთ მას, ვისაც შეიძლება გამოადგეს: მიჰყევით ბმულს

დატოვეთ თქვენი კომენტარი


შეიყვანეთ კოდი   If you cannot see the CheckCode image,please refresh the page again!
© სინერჯი ინსაითი Powered by Synergy Group

მასალების გამოყენების შემთხვევაში აუცილებელია წყაროს მითითება