საოპერაციო და განვითარების ამოცანები ერთად ?!

ძალიან გავრცელებული მიზეზით ორგანიზაციებში განვითარების ამოცანების შესრულება ფერხდება ან ნელი ტემპით მიმდინარეობს, ვინაიდან განვითარების ამოცანაზე და მასთან დაკავშირებულ საოპერაციო საქმიანობაზე პასუხისმგებელი ერთეულები, როგორც წესი, სტრუქტურულად ერთად იმყოფებიან.

ეს ასტიმულირებს ძალისხმევის და რესურსების მიმართვას მიმდინარე საოპერაციო საქმიანობის განხორციელებაზე და სულ უფრო ნაკლებად განვითარებისთვის ზრუნვაზე.

ასეთი შემთხვევის ძალიან გავრცელებული მაგალითებია, როცა ერთადაა დაჯგუფებული:

  • მომსახურების გაწევის და ხარისხის განვითარების, ან კონტროლის ამოცანები.
  • გაყიდვების და უშუალოდ პროდუქტის მიწოდების ამოცანები.
  • აითი განვითარების და აითი ინფრასტრუქტურის მხარდაჭერის ამოცანები.
  • მომსახურების ხარისხის სტანდარტების დამუშავების და მათში ხარვეზების იდენტიფიცირების ამოცანები.
  • პარტნიორისგან პროდუქციის მოწოდების და მასთან ურთიერთობების განვითარების ამოცანები და სხვა მრავალი.

საოპერაციო საქმიანობაში, ყოველდღიურად, იმდენად ბევრი და სკურპულოზური სამუშაოთი არის ეს ხალხი დაკავებული, რომ ფიზიკურად განვითარებაზე ზრუნვისთვის დრო არ რჩებათ. მათი ამოცანა უფრო მიმდინარე საქმიანობის უწყვეტობა ხდება, ვიდრე პრობლემების იდენტიფიცირება და განვითარებაზე ზრუნვა.

იკითხეთ სინერჯი ჯგუფის წიგნები (2 99 07 71–ზე) და გაიგეთ უფრო მეტი ორგანიზაციული სტრუქტურების შესაძლებლობებზე.


თუ სურვილი გაქვთ, რომ მიიღოთ სინერჯის ყოველკვირეული წერილი, რომელიც მოგაწვდით ბოლო კვირის განმავლობაში გამოქვეყნებულ სტატიებს, ინსაითებს და სხვა სიახლეებს, გაიარეთ მარტივი რეგისტრაცია

ინსაითები მომზადებულია საკონსულტაციო
კომპანიის
სინერჯი ჯგუფის
სპეციალისტების მიერ;


ინსაითის რეიტინგი
1 ვარსკვლავი2 ვარსკვლავი3 ვარსკვლავი4 ვარსკვლავი5 ვარსკვლავი — საშუალო 5.00 ქულა
Loading ... Loading ...





გაუგზავნე მეგობარს:





გთხოვთ გადაუგზავნოთ მას, ვისაც შეიძლება გამოადგეს: მიჰყევით ბმულს

დატოვეთ თქვენი კომენტარი


შეიყვანეთ კოდი   If you cannot see the CheckCode image,please refresh the page again!
© სინერჯი ინსაითი Powered by Synergy Group

მასალების გამოყენების შემთხვევაში აუცილებელია წყაროს მითითება