ორგანიზაციას, რომელსაც აქვს ძალიან ცხადი, მკაფიო ღირებულებები და მათ თითოეული წევრი იზიარებს და ეთანხმება მთელი არსებით, აქვს უნარი, გადარჩეს ყველაზე რთულ, კრიტიკულ და მძიმე პერიოდებში.
არ აქვს მნიშვნელობა, ეს ფასეულობები კარგია თუ ცუდი, შეესაბამება ეთიკის ნორმებს თუ არ, როდესაც ორგანიზაცია და მისი გუნდი იმყოფება ძლიერი ზეწოლის ქვეშ, სტრესულ, რთულ, თითქოს გამოუვალ მდგომარეობაში, თუ მას აქვს ფასეულობები, ის იბრძვის ამ ფასეულობებისათვის, მას სჯერა და სწამს ამ ღირებულებების, არ ეცემა სულიერად და აგრძელებს აკეთოს ის, რასაც საჭიროდ თვლის. ხოლო ის ორგანიზაციები, რომლებიც მხოლოდ მოგების მაქსიმიზაციისათვის იყვნენ შექმნილები და არანაირ ფასეულობათა სისტემას არ ეფუძნებოდნენ, ადვილად ყრიან ფარ-ხმალს და არ შესწევთ უნარი, გაუძლონ დიდ სტრესსა და სირთულეებს.
ამის ნათელი მაგალითი შეიძლება იყოს 2009 წლის კრიზისი. რამდენიმე მსგავსი ორგანიზაცია მოღვაწეობდა ერთ-ერთ სფეროში, კრიზისის შედეგად ის ერთეული ორგანიზაციები გადარჩნენ მხოლოდ, რომელთაც კარგად გამჯდარი ფასეულობები და ღირებულებები გააჩნდათ და მიუხედავად მძიმე პერიოდისა, ფინანსური პრობლემებისა მაინც აგრძელებდნენ საკუთარ საქმიანობას, დღეს კი საკმაოდ წარმატებულად მოღვაწეობენ.
იკითხეთ სინერჯი ჯგუფის წიგნები და შექმენით ძლიერი, მყარი ორგანიზაცია