თანამშრომლეთა კმაყოფილების მენეჯერი

ისეთ ორგანიზაციებში, სადაც თანამშრომელთა რაოდენობა 70-ს აღემატება, მნიშვნელოვანია ადამიანური რესურსების დეპარტამენტში გაჩნდეს მკაფიო პასუხისმგებელი პირი, ვინც თანამშრომლების კმაყოფილებაზე იზრუნებს.

შესაძლოა ამ ამოცანის შეთავსებაც, თუმცა თუ ერთი ადამიანი იქნება ორგანიზაციის წინაშე ანგარიშვალდებული თანამშრომელთა კმააყოფილებაზე, ამით ამ საკითხს უფრო პრიორიტეტულს და უფრო შედეგიანს  გავხდიდით.

თანამშრომლების კმაყოფილების მენეჯერის მთავარი ფუნქცია, თანამშრომელთა კმაყოფილების და მოტივაციის მდგომარეობის შეფასება, უკმაყოფილების მიზეზების კვლევა და მენეჯმენტისთვის გაუმჯობესების შესაძლებლობების შეთავაზებაა. მენეჯერი ეხმარება მენეჯმენტს, მუდმივად გრძნობდეს თანამშრომელთა კმაყოფილების პულსაციას და ფლობდეს მისი რეგულირების შესაძლებლობებს.


თუ სურვილი გაქვთ, რომ მიიღოთ სინერჯის ყოველკვირეული წერილი, რომელიც მოგაწვდით ბოლო კვირის განმავლობაში გამოქვეყნებულ სტატიებს, ინსაითებს და სხვა სიახლეებს, გაიარეთ მარტივი რეგისტრაცია

ინსაითები მომზადებულია საკონსულტაციო
კომპანიის
სინერჯი ჯგუფის
სპეციალისტების მიერ;


ინსაითის რეიტინგი
1 ვარსკვლავი2 ვარსკვლავი3 ვარსკვლავი4 ვარსკვლავი5 ვარსკვლავი — საშუალო 5.00 ქულა
Loading ... Loading ...





გაუგზავნე მეგობარს:





გთხოვთ გადაუგზავნოთ მას, ვისაც შეიძლება გამოადგეს: მიჰყევით ბმულს

1 კომენტარი to “თანამშრომლეთა კმაყოფილების მენეჯერი”


  1. ლოლა
    on Jun 10th, 2013
    @ 15:37

    უაზრო წერილებია, არაფრის მომცემი…

დატოვეთ თქვენი კომენტარი


შეიყვანეთ კოდი   If you cannot see the CheckCode image,please refresh the page again!
© სინერჯი ინსაითი Powered by Synergy Group

მასალების გამოყენების შემთხვევაში აუცილებელია წყაროს მითითება