გასვლითი ღონისძიებები

გასვლითი ღონისძიებები განსაკუთრებით დატვირთულია. ამ დროს ადამიანები უფრო გახსნილები, შინაურულები, მოტივირებულები არიან. განსაკუთრებით მაშინ, როცა ასეთი ღონისძიება ორგანიზაციის პრიორიტეტების დაზუსტებას, სტრატეგიული მიმართულებების განვითარებას ეხება.

წელიწადში ერთხელ, ალბათ ყველა ორგანიზაციამ უნდა მისცეს ასეთი “ფუფუნება” თავს და მსგავსი ღონისძიება დაგეგმოს. მისთვის ხორცის შესასხმელად სულ რამდენიმე რამაა საჭირო:

1. ორგანიზაციის წლიურ ბიუჯეტში მინიმუმ ერთი გასვლითი ღონისძიების ხარჯების გათვალისწინება;

2. გასვლითი ღონისძიების შინაარსობრივი მომზადება მაღალი ხარისხით;

3. გასვლითი ღონისძიების ტექნიკური მომზადება თავისი მცირე ე.წ. ენერჯაიზერებით.

ამ შეხვედრის შემდეგ სამუშაო ადგილებზე დაბრუნებაც უფრო სასიამოვნო ხდება, მოტივაციის დონეც იმატებს და ორგანიზაციაც მთლიანობაში შედარებით მკაფიო ხედვით უბრუნდება საქმიანობას.


თუ სურვილი გაქვთ, რომ მიიღოთ სინერჯის ყოველკვირეული წერილი, რომელიც მოგაწვდით ბოლო კვირის განმავლობაში გამოქვეყნებულ სტატიებს, ინსაითებს და სხვა სიახლეებს, გაიარეთ მარტივი რეგისტრაცია

ინსაითები მომზადებულია საკონსულტაციო
კომპანიის
სინერჯი ჯგუფის
სპეციალისტების მიერ;


ინსაითის რეიტინგი
1 ვარსკვლავი2 ვარსკვლავი3 ვარსკვლავი4 ვარსკვლავი5 ვარსკვლავი — საშუალო 5.00 ქულა
Loading ... Loading ...





გაუგზავნე მეგობარს:





გთხოვთ გადაუგზავნოთ მას, ვისაც შეიძლება გამოადგეს: მიჰყევით ბმულს

დატოვეთ თქვენი კომენტარი


შეიყვანეთ კოდი   If you cannot see the CheckCode image,please refresh the page again!
© სინერჯი ინსაითი Powered by Synergy Group

მასალების გამოყენების შემთხვევაში აუცილებელია წყაროს მითითება