უფრო მეტი, ვიდრე კლიენტები ელიან

ორგანიზაციების სარეკლამო აქტივობები ძირითადად ზედმეტ, არარეალურ მოლოდინებს უქმნიან პოტენციურ მომხმარებლებს. საბოლოოდ შედეგი ერთია – მომხმარებელი ვერ იღებს იმას, რასაც ელოდა და მიუხედავად იმისა, რომ მიღებული პროდუქტი თუ სერვისი სულაც არ არის ცუდი, მაინც უკმაყოფილოა.

თუმცა, თუ ორგანიზაცია იზრუნებს, რომ კლიენტს იმაზე მეტი ღირებულება შეუქმნას, ვიდრე ამას ელოდება, იგივე ხარისხის პროდუქტის ან მომსახურების შემთხვევაშიც კი მისი კმაყოფილება გაიზრდება.

სწორედ ამიტომ, ორგანიზაციის საზრუნავი შესაძლოა გახდეს ახალი იდეების გენერაცია და განხორციელება კლიენტების კმაყოფილების გასაზრდელად. დამატებითი ბენეფიტები, მცირე სიურპრიზებიც კი საკმარისია კლიენტს გაუჩნდეს შეგრძნება, რომ ის არ არის სულერთი ამ კომპანიისათვის.


თუ სურვილი გაქვთ, რომ მიიღოთ სინერჯის ყოველკვირეული წერილი, რომელიც მოგაწვდით ბოლო კვირის განმავლობაში გამოქვეყნებულ სტატიებს, ინსაითებს და სხვა სიახლეებს, გაიარეთ მარტივი რეგისტრაცია

ინსაითები მომზადებულია საკონსულტაციო
კომპანიის
სინერჯი ჯგუფის
სპეციალისტების მიერ;


ინსაითის რეიტინგი
1 ვარსკვლავი2 ვარსკვლავი3 ვარსკვლავი4 ვარსკვლავი5 ვარსკვლავი — საშუალო 5.00 ქულა
Loading ... Loading ...





გაუგზავნე მეგობარს:





გთხოვთ გადაუგზავნოთ მას, ვისაც შეიძლება გამოადგეს: მიჰყევით ბმულს

დატოვეთ თქვენი კომენტარი


შეიყვანეთ კოდი   If you cannot see the CheckCode image,please refresh the page again!
© სინერჯი ინსაითი Powered by Synergy Group

მასალების გამოყენების შემთხვევაში აუცილებელია წყაროს მითითება