ხელმძღვანელთა როლი

განყოფილების, დეპარტამენტის თუ მთლიანად ორგანიზაციის ხელმძღვანელის უმთავრესი ამოცანა უნდა იყოს ისეთი სისტემების აწყობა, რომელიც გამართულად იმუშავებს და არ იქნება კადრებზე დამოკიდებული/მორგებული.

თავის მხრივ, რისგან შესდგება სისტემა?

  1. სტრუქტურა – დეპარტამენტის თუ ორგანიზაციის დონეზე სტრუქტურა არის სისტემის ყველაზე მნიშვნელოვანი კომპონენტი, რომელიც ასახავს, რა ერთეულებია ორგანიზაციაში და რა ამოცანებს ჭრიან ისინი. გამართული სისტემა ვერ შეიქმნება, თუ იქ გამორჩენილია რომელიმე რგოლი, ან არასწორად არის დაჯგუფებული და ა.შ..
  2. პროცესები – სისტემაში უნდა არსებობდეს ცალსახა და გამართული პროცესები, რომელიც სრულდება ყველა თანამშრომლის მიერ. ორგანიზაცია, სადაც თითოეული თანამშრომელი ახალ პროცესს იგონებს ან საკუთარი მიდგომით, უსისტემოდ წყვეტს ამოცანებს, ვერ ჩამოყალიბდება გამართულ სისტემად.
  3. ანაზღაურების სქემები – სისტემა გამართული და კარგად აწყობილია, თუ ყველა პოზიციისათვის არის ცხადად განსაზღვრული ფიქსირებული და საბონუსე ანაზღაურების სქემები, მოტივაციის სისტემები და კარიერული იერარქიები. კარგად ჩამოყალიბებული კომპენსაციის სისტემა კრავს მთლიან ორგანიზაციას და ერთ სისტემად აყალიბებს.

თუ ხელმძღვანელი შეძლებს, ააწყოს კარგი სტრუქტურა, მოახდინოს პროცესების სისტემატიზირება და ანაზღაურების სქემების ჩამოყალიბება, ის ამით ყველაზე დიდ ღირებულებას შეუქმნის ორგანიზაციას გრძელვადიან პერიოდში.


თუ სურვილი გაქვთ, რომ მიიღოთ სინერჯის ყოველკვირეული წერილი, რომელიც მოგაწვდით ბოლო კვირის განმავლობაში გამოქვეყნებულ სტატიებს, ინსაითებს და სხვა სიახლეებს, გაიარეთ მარტივი რეგისტრაცია

ინსაითები მომზადებულია საკონსულტაციო
კომპანიის
სინერჯი ჯგუფის
სპეციალისტების მიერ;


ინსაითის რეიტინგი
1 ვარსკვლავი2 ვარსკვლავი3 ვარსკვლავი4 ვარსკვლავი5 ვარსკვლავი — საშუალო 5.00 ქულა
Loading ... Loading ...





გაუგზავნე მეგობარს:





გთხოვთ გადაუგზავნოთ მას, ვისაც შეიძლება გამოადგეს: მიჰყევით ბმულს

დატოვეთ თქვენი კომენტარი


შეიყვანეთ კოდი   If you cannot see the CheckCode image,please refresh the page again!
© სინერჯი ინსაითი Powered by Synergy Group

მასალების გამოყენების შემთხვევაში აუცილებელია წყაროს მითითება