უნივერსალურობა თუ სპეციალიზაცია?

თუ გყავთ ხუთი თანამშრომელი და ხუთივე მსგავს სამუშაოს ასრულებს (მაგ. პროექტებს, ან ყიდიან პროდუქტებს), მათი ერთმანეთით ჩანაცვლება მარტივია, მაგრამ ორგანიზაციაში და თანამშრომლებში ვერ ხერხდება მნიშვნელოვანი ცოდნისა და კომპეტენციების დაგროვება.

მეორეს მხრივ, თუ თანამშრომლებს გაუკეთებთ გარკვეულ სპეციალიზაციას – თუნდაც კლიენტების ჭრილში, პროდუქტების ჭრილში ან სხვა კუთხით, ისინი დაიწყებენ უფრო ეფექტურად ამ მიმართულებით მუშაობას, დროთა განმავლობაში კი დააგროვებენ ისეთ ცოდნასა და გამოცდილებას, რაც კომპანიის კონკურენტუნარიანობის განმსაზღვრელი შეიძლება აღმოჩნდეს. (მაგ. გაყიდვების მენეჯერებს თუ დავყოფთ კლიენტების ჭრილში, ისინი თავიანთ კლიენტებზე დაიწყებენ ისეთი მნიშვნელვანი ინფორმაციის დაგროვებას, როგორიცაა მათი პრეფერენციები, რითი არიან დაკავებულები, რა მოსწონთ, რა არ მოსწონთ და ა.შ.. რაც დაეხმარებათ, უკეთ შესთავაზონ, უკეთ გაყიდონ და ამავდროულად, დახვეწონ და კლიენტს მოარგონ პროდუქტი)

მთავარია, სწორად განსაზღვროს ორგანიზაციამ, რა კომპეტენციები არის მისთვის მნიშვნელოვანი და ღირებული და შესაბამისად მოახდინოს სტრუქტურული ცვლილებები და დეპარტამენტიზაცია.


თუ სურვილი გაქვთ, რომ მიიღოთ სინერჯის ყოველკვირეული წერილი, რომელიც მოგაწვდით ბოლო კვირის განმავლობაში გამოქვეყნებულ სტატიებს, ინსაითებს და სხვა სიახლეებს, გაიარეთ მარტივი რეგისტრაცია

ინსაითები მომზადებულია საკონსულტაციო
კომპანიის
სინერჯი ჯგუფის
სპეციალისტების მიერ;


ინსაითის რეიტინგი
1 ვარსკვლავი2 ვარსკვლავი3 ვარსკვლავი4 ვარსკვლავი5 ვარსკვლავი — ჯერ არ შეფასებულა
Loading ... Loading ...





გაუგზავნე მეგობარს:





გთხოვთ გადაუგზავნოთ მას, ვისაც შეიძლება გამოადგეს: მიჰყევით ბმულს

დატოვეთ თქვენი კომენტარი


შეიყვანეთ კოდი   If you cannot see the CheckCode image,please refresh the page again!
© სინერჯი ინსაითი Powered by Synergy Group

მასალების გამოყენების შემთხვევაში აუცილებელია წყაროს მითითება