რა უნდა გააკეთოს ფარმაცევტულმა კომპანიამ ბავშვებისთვის ლოიალურობის გასაზრდელად

ვფიქრობთ, კარგი იქნება, თუ აფთიაქი, რომელსაც აქვს ლოიალურობის ბარათი, გააკეთებს გასართობ ცენტრს ბავშვებისთვის მისი ბარათის სახელწოდების შესაბამისად. ამ ცენტრში შესაძლებელი იქნება დაბადების დღეების გადახდა, სხვადასხვა ღონისძიებების ჩატარება, იქ ბავშვის თუნდაც ერთი საათით მიყვანა და დატოვება.

ასეთი ტიპის ცენტრის გაკეთება აფთიაქისთვის კარგი იქნება რამოდენიმე მიზეზის გამო:
1. ბრენდის პრომოუშენისთვის.
2. ბარათების გავრცელებისთვის (დაბადების დღეებზე მიწვეული სტუმრებისათვის დარიგება).
3. არსებული მომხმარებლების ლოიალურობის ამაღლებისთვის.

ასევე, ცენტრში შესაძლებელი უნდა იყოს ამ ბარათით გადახდა. ამ შემთხვევაში მომხმარებლები უნდა სარგებლობდნენ მნიშვნელოვანი ფასდაკლებით (30-50%-მდე), რაც, ჩვენი აზრით, კიდევ უფრო მეტად დაასტიმულირებს ქულების დაგროვებას, მინიმუმ ბავშვის დაბადების დღის მოახლოების პერიოდში .


თუ სურვილი გაქვთ, რომ მიიღოთ სინერჯის ყოველკვირეული წერილი, რომელიც მოგაწვდით ბოლო კვირის განმავლობაში გამოქვეყნებულ სტატიებს, ინსაითებს და სხვა სიახლეებს, გაიარეთ მარტივი რეგისტრაცია

ინსაითები მომზადებულია საკონსულტაციო
კომპანიის
სინერჯი ჯგუფის
სპეციალისტების მიერ;


ინსაითის რეიტინგი
1 ვარსკვლავი2 ვარსკვლავი3 ვარსკვლავი4 ვარსკვლავი5 ვარსკვლავი — საშუალო 5.00 ქულა
Loading ... Loading ...





გაუგზავნე მეგობარს:





გთხოვთ გადაუგზავნოთ მას, ვისაც შეიძლება გამოადგეს: მიჰყევით ბმულს

დატოვეთ თქვენი კომენტარი


შეიყვანეთ კოდი   If you cannot see the CheckCode image,please refresh the page again!
© სინერჯი ინსაითი Powered by Synergy Group

მასალების გამოყენების შემთხვევაში აუცილებელია წყაროს მითითება