როგორ ვიმოქმედოთ კონკურენტის მიერ აგრესიული დემპინგის წარმოების დროს

თუ კონკურენტი აგრესიულ დემპინგს მიმართავს შესაძლოა ფასების შემცირებაში გაყოლა მოგვიწიოს კლიენტების ნაკადი რომ შევინარჩუნოთ, მაგრამ ჯობს ხელოვნური დეფიციტები შევქმნად და პროდუქტები ზარალით არ გავყიდოთ. სამაგიეროდ კი კლიენტებს იგივე პროდუქტები ისეთ აქციებში და ისეთ პროდუქტებთან ან სერვისებთან ერთად უნდა შევთავაზოთ, რომელიც მათთვის მეტ ღირებულებას შექმნის ვიდრე უბრალოდ ფასდაკლება იქნებოდა.

გასაგებია, რომ ეს ყველა კლიენტს არ მოეწონება. ფასის მიმართ სენსიტიური კლიენტები, რა თქმა უნდა, მაინც უკმაყოფილოები იქნებიან. მაგრამ სხვების შენარჩუნება და ასევე გაყიდვების შემცირების პრევენცია მაინს ასე ყველაზე უკეთ შეიძლება.

დანარჩენ კლიენტებს კი, ვისთვისაც ფასი მაინც ყველაზე მეტად მნიშნელოვანია,  ჯობს პირიქით ჩვენით გავაცნოთ კონკურენტის აგრესიული აქცია. ვუთხრათ, რომ თვითღირებულებაზე დაბლა ყიდის და ძალიან კარგია ამ შესაძლებლობით სარგებლობა.

ასეთი კომუნიკაცია კონკურენტსაც უფრო მალე დააკარგინებს დემპინგის მოტივაციას და ჩვენც კლიენტების კეთილგანწყობის შენარჩუნების შესაძლებლობას მოგვცემს.

 

აღნიშნულ თემაზე ცოტა უფრო დეტალურად მოსაზრებები შეგიძლიათ იხილოთ აქ:

როგორ მოვიქცეთ როდესაც კონკურენტი აგრესიულ დემპინგს მიმართავს


თუ სურვილი გაქვთ, რომ მიიღოთ სინერჯის ყოველკვირეული წერილი, რომელიც მოგაწვდით ბოლო კვირის განმავლობაში გამოქვეყნებულ სტატიებს, ინსაითებს და სხვა სიახლეებს, გაიარეთ მარტივი რეგისტრაცია

ინსაითები მომზადებულია საკონსულტაციო
კომპანიის
სინერჯი ჯგუფის
სპეციალისტების მიერ;


ინსაითის რეიტინგი
1 ვარსკვლავი2 ვარსკვლავი3 ვარსკვლავი4 ვარსკვლავი5 ვარსკვლავი — ჯერ არ შეფასებულა
Loading ... Loading ...





გაუგზავნე მეგობარს:





გთხოვთ გადაუგზავნოთ მას, ვისაც შეიძლება გამოადგეს: მიჰყევით ბმულს

დატოვეთ თქვენი კომენტარი


შეიყვანეთ კოდი   If you cannot see the CheckCode image,please refresh the page again!
© სინერჯი ინსაითი Powered by Synergy Group

მასალების გამოყენების შემთხვევაში აუცილებელია წყაროს მითითება