როგორ შეიძლება სააფთიაქო ქსელმა დამატებითი კომფორტი შეუქმნას მომხმარებელს?

ვფიქრობთ რომელიმე სააფთიაქო ქსელი მომხმარებლისთვის დამატებითი სარგებლის შექმნას შეძლებდა, თუკი მას იმ სპეციფიკური მედიკამენტებისა თუ ინვენტარის შეკვეთით ჩამოტანის მომსახურებას შესთავაზებდა, რომელზეც მომხმარებელს ხელი ადვილად არ მიუწვდება.

ხშირად არის შემთხვევა, როცა მომხარებლისათვის საჭირო მედიკამენტი ან სამედიცინო ინვენტარი არ იშოვება ჩვენს ქვეყანაში. ვისაც უცხოეთში ნათესავი ან ნაცნობი ჰყავს, მისი დახმარებით აგზავნინებს, ზოგს არავინ არ ჰყავს ესეთი დამხმარე, თან ეს ყველაფერი გარკვეულ დისკომფორტთან არის დაკავშირებული. თუკი მომხმარებელს იმის საშუალება ექნებოდა, შეკვეთა მიეცა აფთიაქისათვის და გარკვეული პერიოდის შემდეგ მიეღო პროდუქცია, ძალიან სასარგებლო და სასიამოვნო იქნებოდა და ბევრი პრობლემა მოეხსნებოდა.

თავის მხრივ, აფთიაქი ინდივიდუალური შეკვეთების მომსახურებით მოიპოვებდა მომხმარებლის თვალში კეთილგანწყობას და თან ახალ ბიზნესსაც შეითავსებდა.


თუ სურვილი გაქვთ, რომ მიიღოთ სინერჯის ყოველკვირეული წერილი, რომელიც მოგაწვდით ბოლო კვირის განმავლობაში გამოქვეყნებულ სტატიებს, ინსაითებს და სხვა სიახლეებს, გაიარეთ მარტივი რეგისტრაცია

ინსაითები მომზადებულია საკონსულტაციო
კომპანიის
სინერჯი ჯგუფის
სპეციალისტების მიერ;


ინსაითის რეიტინგი
1 ვარსკვლავი2 ვარსკვლავი3 ვარსკვლავი4 ვარსკვლავი5 ვარსკვლავი — საშუალო 5.00 ქულა
Loading ... Loading ...





გაუგზავნე მეგობარს:





გთხოვთ გადაუგზავნოთ მას, ვისაც შეიძლება გამოადგეს: მიჰყევით ბმულს

დატოვეთ თქვენი კომენტარი


შეიყვანეთ კოდი   If you cannot see the CheckCode image,please refresh the page again!
© სინერჯი ინსაითი Powered by Synergy Group

მასალების გამოყენების შემთხვევაში აუცილებელია წყაროს მითითება