ვფიქრობთ, რომლებიც ენერგოეფექტურობის პროგრამაში ჩართული ბანკები თუ სპეციალურ პროდუქტს შექმნიდნენ და აქტიურად შესთავაზებდნენ მომხმარებლებს გაცილებით გაზრდიდნენ კლიენტების რიცხვს.
ენერგოეფექტურობის საშუალებით შესაძლებელია საწარმოებსა და საცხოვრებელ სახლებში გათბობის, გაგრილების კონტროლის მექანიზმებით სრულყოფა. არსებული ტექნოლოგიების გამოყენებით ქართულმა საწარმოებმა შეიძლება შეამცირონ ენერგიის მოხმარება 20%-ზე მეტით. გამომდინარე აქედან, პროდუქტი ძალიან სარგებლიანია მომხმარებლებისთვის. EBRD-ის მიერ გამოყოფილი საკრედიტო ხაზი კი უფრო მეტად ხელსაყრელს ხდის.
თუმცა, პოტენციური კლიენტებისთვის რთულია ინფორმაციის მიღება და შემდეგ მასზე სწორი რეაგირება. ასეთ კლიენტებში მოიაზრებიან სკოლები, სასტუმროები, საავადმყოფოები, მაღალმთიანი რეგიონების მოსახლეობა, სასათბურე მეურნეობები. თუკი ვინმე სპეციალურად მათთვის შექმნიდა პროდუქტს და უზრუნველყოფდა მის მიწოდებას, მაშინ მათ გაცილებით გაუადვილდებოდათ და მეტად დაინტერესდებოდნენ კიდეც.
ვფიქრობთ, ენერგოეფექტურობის პროგრამაში მონაწილე ბანკების ამგვარად გააქტიურება მათ იმიჯზეც და გაყიდვებზეც დადებითად იმოქმედებს.