ვფიქრობთ სუპერმარკეტების ქსელებისთვის კლიენტების კმაყოფილების გაზრდის კარგი შესაძლებლობაა ხარისხის მართვის ოფიცრების სისტემის შემოღება.
ხარისხის მართვის ოფიცრები ყოვლთვიურად უნდა იკრიბებოდნენ და მუშაობის პროცესში გამოვლენილი მნიშვნელოვანი შემთხვევების, მათ მიერ მოფიქრებული იდეების გაზიარებას ახდენდნენ. მოკლედ, იდეები ყოველთვიურად უნდა იყრიდეს თავს, მათი გადარჩევა ხდებოდეს და საუკეთესოების განხორციელება თანმიმდევრულად, ოფიცრების მონაწილეობით, სადაც ამის შესაძლებლობა იქნება.
ამგვარად, ჩამოყალიბებული სისტემა კომპანიას საინტერესო იდეების თავმოყრის საშუალებას მისცემს როგორც მომხმარებლებიდან, ასევე კომპანიის თანამშრომლებიდან. ეს საგრძნობლად გაზრდიდა მომსახურების ხარისხსა და კლიენტების კეთილგანწყობას, მეორეს მხრივ თანამშრომლებს უფრო მეტად ლოიალურს გახდიდა კომპანიის მიმართ, მათი თანამონაწილეობით რომ იზრდება კომპანიის ღირებულება.