არ გავყიდოთ ის, რაც არ უნდა გავყიდოთ

ხშირად ყველაზე მეტად ორგანიზაციებს გაყიდვებზე უარის თქმა უჭირთ. უარის თქმა მომსახურების ან პროდუქტის მიყიდვაზე მომხმარებლისთვის, რომლებსაც ის არ სჭირდებათ ან რომელსაც ისინი სათანადოდ ვერ გამოიყენებენ.

ახლა რომ ვუყურებთ, ცხადად ვხედავთ, რომ ყველა შემოსავალი, რომელიც ჩვენ არასწორი კლიენტების მომსახურებით მივიღეთ ძალიან საზიანო აღმოჩნდა ჩვენთვის. კლიენტები, რომლებიც ჩვენს მომსახურებას მხოლოდ ინტერესის გამო ყიდულობდნენ, კლიენტები, რომლებსაც ვიღაცა ავალებდა და იმიტომ ყიდულობდნენ, კლიენტები, რომელთა მომსახურებაც ჩვენ არ შეგვეძლო კარგად იმის გამო, რომ არ ვიცოდით როგორ უნდა გაგვეკეთებინა ეს კარგად, ან უბრალოდ დრო და რესურსები არ გვქონდა ამისათვის საკმარისი, საბოლოო ჯამში აღმოჩნდა, რომ ყველა ასეთმა შემოსავალმა ბევრად დიდი ზიანი მოგვაყენა, ვიდრე სარგებელი მოგვიტანა.

ვიცოდეთ ვიზე ღირს გაყიდვა და ვიზე არა, ვის ღირს მოვემსახუროთ და ვის არა და მერე გვყოფნიდეს ნებისყოფა, რომ გაჭირვების შემთხვევაშიც კი გავუძლოთ ცდუნებას და არ გავყიდოთ ის, რაც არ უნდა გავყიდოთ ერთადერთი გზაა იმისათვის, რომ ნელა, მაგრამ სტაბილური და ძლიერი ბრენდი შევქმნათ.


თუ სურვილი გაქვთ, რომ მიიღოთ სინერჯის ყოველკვირეული წერილი, რომელიც მოგაწვდით ბოლო კვირის განმავლობაში გამოქვეყნებულ სტატიებს, ინსაითებს და სხვა სიახლეებს, გაიარეთ მარტივი რეგისტრაცია

ინსაითები მომზადებულია საკონსულტაციო
კომპანიის
სინერჯი ჯგუფის
სპეციალისტების მიერ;


ინსაითის რეიტინგი
1 ვარსკვლავი2 ვარსკვლავი3 ვარსკვლავი4 ვარსკვლავი5 ვარსკვლავი — ჯერ არ შეფასებულა
Loading ... Loading ...





გაუგზავნე მეგობარს:





გთხოვთ გადაუგზავნოთ მას, ვისაც შეიძლება გამოადგეს: მიჰყევით ბმულს

დატოვეთ თქვენი კომენტარი


შეიყვანეთ კოდი   If you cannot see the CheckCode image,please refresh the page again!
© სინერჯი ინსაითი Powered by Synergy Group

მასალების გამოყენების შემთხვევაში აუცილებელია წყაროს მითითება