ნამდვილი კეთილისმსურველები

როგორც ადამიანისთვის, უკეთესი მეგობარი ის კი არ არის, ვინც მუდმივად მას აქებს და ადიდებს, არამედ ის, ვინც მას მისი ნაკლოვანებების დანახვაში და გამოსწორებაში ეხმარება. ასეა ორგანიზაციებისთვისაც. ის კლიენტები, თანამშრომლები თუ საქმიანი პარტნიორები, რომლებიც ორგანიზაციის პრობლემებზე, მის მუშაობაში არსებულ ხარვეზებზე ლაპარაკობენ განსაკუთრებით ღირებულები და მნიშვნელოვნები არიან ორგანიზაციისთვის.

ასეთ ადამიანებს ორგანიზაცია განსაკუთრებული მონდომებით უნდა ეძებდეს. მათ ძალიან დიდი ყურადღებით უნდა უსმენდეს, ცდილობდეს მათგან შემოსულ საჩივრებზე და პრეტენზიებზე სწორი და დროული რეაგირება მოახდინოს. მერე კი თვითონ მათაც უნდა აცნობდეს მათ მიერ დაფიქსირებულ საკითხებს რა რეაგირება მოჰყვა.

რაც უფრო მეტი ადამიანი (კლიენტი, თანამშრომელი, პარტნიორი) მიიღებს ამ ფორმით ორგანიზაციის განვითარებაში მონაწილეობას, რაც უფრო მეტად იქნება მათი პრეტენზიები გათვალისწინებული, მით უფრო სწრაფად გაიზრდება და განვითარდება ორგანიზაციაც.

სამწუხაროდ, ორგანიზაციების დიდი ნაწილი, მინიმუმ არ ცდილობს, რომ რაც შეიძლება მეტი ასეთი ადამიანი მოძებნოს და მათგან მაქსიმალურად ბევრი ინფორმაცია მიიღოს საკუთარი პრობლემებისა და ნაკლოვანებების შესახებ. ბევრი პირიქით, ასეთ კლიენტებს, თანამშრომლებს, პარტნიორებს განსაკუთრებით ცუდად ექცევა, ცდილობს დაუმტკიცოს, რომ ისინი მართლები არ არიან. ამით სრულიად უკლავს მათ მომავალში მსგავსი პრეტენზიების წამოყენების სურვილს.


თუ სურვილი გაქვთ, რომ მიიღოთ სინერჯის ყოველკვირეული წერილი, რომელიც მოგაწვდით ბოლო კვირის განმავლობაში გამოქვეყნებულ სტატიებს, ინსაითებს და სხვა სიახლეებს, გაიარეთ მარტივი რეგისტრაცია

ინსაითები მომზადებულია საკონსულტაციო
კომპანიის
სინერჯი ჯგუფის
სპეციალისტების მიერ;


ინსაითის რეიტინგი
1 ვარსკვლავი2 ვარსკვლავი3 ვარსკვლავი4 ვარსკვლავი5 ვარსკვლავი — საშუალო 5.00 ქულა
Loading ... Loading ...





გაუგზავნე მეგობარს:





გთხოვთ გადაუგზავნოთ მას, ვისაც შეიძლება გამოადგეს: მიჰყევით ბმულს

დატოვეთ თქვენი კომენტარი


შეიყვანეთ კოდი   If you cannot see the CheckCode image,please refresh the page again!
© სინერჯი ინსაითი Powered by Synergy Group

მასალების გამოყენების შემთხვევაში აუცილებელია წყაროს მითითება