კომპანიების დიდ უმრავლესობაში, იმის თუნდაც მეოთხედ დროს და ენერგიას რომ ხარჯავდნენ პროდუქტების განვითარებაზე, რასაც მათ გაყიდვებზე ხარჯავენ, პროდუქტებიც ბევრად უკეთესი იქნებოდა და მათ გაყიდვაზეც ბევრად ნაკლები ძალისხმევის დახარჯვა გახდებოდა საჭირო.
რა თქმა უნდა, ყველა კომპანიისთვის ეს პრიორიტეტი შეიძლება არ იყოს მართებული, თუმცა ორგანიზაციათა ძალიან დიდი უმრავლესობის შემთხვევაში ხარისხიანი, კლიენტის საჭიროებებზე მაქსიმალურად მორგებული პროდუქტი ბევრად უფრო არსებითი კონკურენტული უპირატესობა შეიძლება გამხდარიყო.