გაყიდვების ზრდის ამოცანის გადაჭრის ერთი გზა

თუ დაგვავალეს მოვიფიქროთ, როგორ გავზარდოთ გაყიდვების მოცულობა, ეს ამოცანა სამ პატარა ამოცანად უნდა დავშალოთ. მათ შორის პრიორიტეტები გავაკეთოთ, გადაწყვეტის გზები დავამუშაოთ და გაყიდვების გაზრდის ამოცანაც გადაჭრილი გვექნება.

ეს სამი ამოცანა შეიძლება იყოს:

  1. გაყიდვების არხების განვითარება ან/და გაძლიერება;
  2. ჯვარედინი გაყიდვების განვითარება;
  3. გაყიდვების დამატებითი სტიმულირება (მომხმარებლებთან გრძელვადიანი ურთიერთობების განვითარება, მათ ლოიალურობაზე ზრუნვა).

ეს თუ სხვა სამი, რომელიც გამოიყოფა, პრიორიტეტულად უნდა დავალაგოთ იმის მიხედვით, თუ რა ძალისხმევას დავხარჯავთ მათ გადაჭრაზე შერჩეული პერიოდისთვის. იგი დაგვეხმარება უფრო კონცენტრირებულად ვიმუშაოთ, რესურსები დავხარჯოთ იმაზე, სადაც ყველაზე მეტი რეზერვია და საიდანაც ყველაზე მეტ უკუგებას ველით.

ბევრად ეფექტური იქნება, თუ ამის შემდეგ ამ პატარა ამოცანებს 2-3–კაციან გუნდებში გადავანაწილებთ მათი გადაწყვეტის გზებზე იდეების მოსაფიქრებლად. დასკვნით ეტაპზე კი, მათთან ერთად განვიხილავთ, გავარჩევთ, გავცხრილავთ და საუკეთესოებს სამოქმედო გეგმებში გადავინაწილებთ.

იკითხეთ “სინერჯი ჯგუფის წიგნები” და გახადეთ უფრო მარტივი და სასიამოვნო თქვენს წინაშე მდგარი ამოცანების გადაწყვეტის პროცესი.


თუ სურვილი გაქვთ, რომ მიიღოთ სინერჯის ყოველკვირეული წერილი, რომელიც მოგაწვდით ბოლო კვირის განმავლობაში გამოქვეყნებულ სტატიებს, ინსაითებს და სხვა სიახლეებს, გაიარეთ მარტივი რეგისტრაცია

ინსაითები მომზადებულია საკონსულტაციო
კომპანიის
სინერჯი ჯგუფის
სპეციალისტების მიერ;


ინსაითის რეიტინგი
1 ვარსკვლავი2 ვარსკვლავი3 ვარსკვლავი4 ვარსკვლავი5 ვარსკვლავი — საშუალო 5.00 ქულა
Loading ... Loading ...





გაუგზავნე მეგობარს:





გთხოვთ გადაუგზავნოთ მას, ვისაც შეიძლება გამოადგეს: მიჰყევით ბმულს

დატოვეთ თქვენი კომენტარი


შეიყვანეთ კოდი   If you cannot see the CheckCode image,please refresh the page again!
© სინერჯი ინსაითი Powered by Synergy Group

მასალების გამოყენების შემთხვევაში აუცილებელია წყაროს მითითება