მოლოდინებით დამდგარი რეალობა

უმეტესწილად, რაც უფრო ზომიერი და მოკრძალებულია მოლოდინი ჩვენს მიმართ, მით უფრო კარგი და მისაღებია სხვებისთვის ჩვენი საქმის შესრულების შედეგად დამდგარი რეალობა და პირიქით, რაც უფრო მეტია და ამბიციური მოლოდინი ჩვენს მიმართ, მით უფრო ნაკლებად მიახლოებულია ჩვენი შესრულებული საქმისგან დამდგარი რეალობა მანამდე წარმოდგენილ შედეგებთან.

სინამდვილეში კი რეალობა ზუსტად ერთიდაიგივია, კმაყოფილების ხარისხია განსხვავებული.

პასუხისმგებლობის დაკისრების ნებისმიერი შემთხვევა თავისთავად შეიცავს მოლოდინების შექმნის ნაწილსაც, რომელსაც ობიექტურად თუ სუბიექტურად გვანიჭებენ თანამშრომლები, ხელმძღვანელები, მომხმარებლები, პარტნიორები. მთავარი სირთულე ამ დროს მოლოდინების გამართლებაში ანუ რეალობის ყველა მხარის მიერ მიახლოებით ერთნაირად (სწორ) აღქმაშია.

ყველაზე მეტად რაც მოლოდინების გამართლებას – კმაყოფილების ხარისხს განაპირობებს, ჩვენი მხრიდან სწორი და პერიოდული კომუნიკაციაა, როგორც მოლოდინების დასახვის პერიოდში ასევე მოლოდინების მართვისას – გვესმოდეს ზუსტად რა სჭირდებათ ჩვენგან და გავაკეთოთ ყველაფერი იმისთვის, რომ ისეთი შედეგი დავდოთ როგორსაც ელიან.


თუ სურვილი გაქვთ, რომ მიიღოთ სინერჯის ყოველკვირეული წერილი, რომელიც მოგაწვდით ბოლო კვირის განმავლობაში გამოქვეყნებულ სტატიებს, ინსაითებს და სხვა სიახლეებს, გაიარეთ მარტივი რეგისტრაცია

ინსაითები მომზადებულია საკონსულტაციო
კომპანიის
სინერჯი ჯგუფის
სპეციალისტების მიერ;


ინსაითის რეიტინგი
1 ვარსკვლავი2 ვარსკვლავი3 ვარსკვლავი4 ვარსკვლავი5 ვარსკვლავი — საშუალო 5.00 ქულა
Loading ... Loading ...





გაუგზავნე მეგობარს:





გთხოვთ გადაუგზავნოთ მას, ვისაც შეიძლება გამოადგეს: მიჰყევით ბმულს

დატოვეთ თქვენი კომენტარი


შეიყვანეთ კოდი   If you cannot see the CheckCode image,please refresh the page again!
© სინერჯი ინსაითი Powered by Synergy Group

მასალების გამოყენების შემთხვევაში აუცილებელია წყაროს მითითება