ძირითადად სამი მთავარი ფაქტორი განსაზღვრავს ორგანიზაციის წარმატებას. ორგანიზაციის ამოცანაა, იცოდეს სამივე მათგანი, ჰქონდეს დროში განსაზღვრული პრიორიტეტები – მათ შორის რაზე აკეთებს აქცენტს და სამივეზე ჰყავდეს გამოკვეთილი პასუხისმგებელი პირი, რგოლი სტრუქტურაში (შესაბამისი რანგით), რომელიც მუდმივად იზრუნებს ამოცანის გადაჭრაზე. ეს ფაქტორებია:
1. პროდუქტის ფართო ასორტიმენტი;
2. პროდუქტის სტაბილურად მაღალი ხარისხი;
3. მომსახურების სტაბილურად გამორჩეული ხარისხი.
როგორც წესი, ყველა მათგანში უპირობო ლიდერი ვერ იქნება ორგანიზაცია და სამივე მიმართულებით მისი რესურსების მიმართვა არ იქნება შედეგის მომტანი. ამიტომ არის მნიშვნელოვანი მათ შორის პრიორიტეტების გაკეთება, ძალისხმევის ამის მიხედვით მიმართვა და სტრუქტურაში პასუხისმგებლებისთვის შესაბამისი რანგის მინიჭება.
იკითხეთ “სინერჯი ჯგუფის წიგნები და წიგნაკები”, სტატიები, რომლებიც ამ კრებულებშია შესული, შესაძლებლობების დანახვასა და სწორი პრიორიტეტების გაკეთებაში დაგეხმარებათ.