სტაბილურად მზარდი გაყიდვებისთვის

კომპანიის სტაბილურად მზარდი გაყიდვები რომ უზრუნველვყოთ, ამისთვის ორგანიზაციული სტრუქტურა გაყიდვებთან დაკავშირებულ 3 ყველაზე მნიშვნელოვან ამოცანას უნდა ჭრიდეს:

.
  • ახალი კლიენტების მოზიდვა – მუდმივი მუშაობა ახალი კლიენტების მოზიდვის ნაკადის სტაბილურად ზრდა;
  • არსებული კლიენტების კმაყოფილება – კლიენტების მაქსიმალური კმაყოფილების უზრუნველყოფა;
  • კლიენტებთან გრძელვადიანი ურთიერთობების განვითარება – ისეთი პროდუქტების/სერვისების შეთავაზება, ისეთი პირობებით, რაც გრძელვადიან პარტნიორებს გაგვხდის.

ორგანიზაციის სპეციფიკიდან და სხვა ორგანიზაციულ ამოცანებთან შედარებით ამ ამოცანების პრიორიტეტულობიდან გამომდინარე  უნდა გადაწყდეს – მათზე პასუხისმგებლობას ერთი ადამიანი აიღებს თუ სხვადასხვა პირებზე მოხდება მათი განაწილება. მთავარი აქ ისაა, რომ ორგანიზაციაში არსებობდეს პირი(პირები), ვინც ანგარიშვალდებულია მენეჯმენტთან ამ ამოცანების გადაჭრაზე და საბოლოო მიზნის მიღწევაზე: გაზარდოს კომპანიის გაყიდვები სტაბილურად.

იკითხეთ სინერჯი ჯგუფის წიგნები და წიგნაკები. იქ, სტრუქტურასთან დაკავშირებით, ბევრ მარტივ და სასარგებლო გადაწყვეტილებებს წააწყდებით.


თუ სურვილი გაქვთ, რომ მიიღოთ სინერჯის ყოველკვირეული წერილი, რომელიც მოგაწვდით ბოლო კვირის განმავლობაში გამოქვეყნებულ სტატიებს, ინსაითებს და სხვა სიახლეებს, გაიარეთ მარტივი რეგისტრაცია

ინსაითები მომზადებულია საკონსულტაციო
კომპანიის
სინერჯი ჯგუფის
სპეციალისტების მიერ;


ინსაითის რეიტინგი
1 ვარსკვლავი2 ვარსკვლავი3 ვარსკვლავი4 ვარსკვლავი5 ვარსკვლავი — ჯერ არ შეფასებულა
Loading ... Loading ...





გაუგზავნე მეგობარს:





გთხოვთ გადაუგზავნოთ მას, ვისაც შეიძლება გამოადგეს: მიჰყევით ბმულს

დატოვეთ თქვენი კომენტარი


შეიყვანეთ კოდი   If you cannot see the CheckCode image,please refresh the page again!
© სინერჯი ინსაითი Powered by Synergy Group

მასალების გამოყენების შემთხვევაში აუცილებელია წყაროს მითითება