კომპანიის სტაბილურად მზარდი გაყიდვები რომ უზრუნველვყოთ, ამისთვის ორგანიზაციული სტრუქტურა გაყიდვებთან დაკავშირებულ 3 ყველაზე მნიშვნელოვან ამოცანას უნდა ჭრიდეს:
.
- ახალი კლიენტების მოზიდვა – მუდმივი მუშაობა ახალი კლიენტების მოზიდვის ნაკადის სტაბილურად ზრდა;
- არსებული კლიენტების კმაყოფილება – კლიენტების მაქსიმალური კმაყოფილების უზრუნველყოფა;
- კლიენტებთან გრძელვადიანი ურთიერთობების განვითარება – ისეთი პროდუქტების/სერვისების შეთავაზება, ისეთი პირობებით, რაც გრძელვადიან პარტნიორებს გაგვხდის.
ორგანიზაციის სპეციფიკიდან და სხვა ორგანიზაციულ ამოცანებთან შედარებით ამ ამოცანების პრიორიტეტულობიდან გამომდინარე უნდა გადაწყდეს – მათზე პასუხისმგებლობას ერთი ადამიანი აიღებს თუ სხვადასხვა პირებზე მოხდება მათი განაწილება. მთავარი აქ ისაა, რომ ორგანიზაციაში არსებობდეს პირი(პირები), ვინც ანგარიშვალდებულია მენეჯმენტთან ამ ამოცანების გადაჭრაზე და საბოლოო მიზნის მიღწევაზე: გაზარდოს კომპანიის გაყიდვები სტაბილურად.
იკითხეთ სინერჯი ჯგუფის წიგნები და წიგნაკები. იქ, სტრუქტურასთან დაკავშირებით, ბევრ მარტივ და სასარგებლო გადაწყვეტილებებს წააწყდებით.