სტაბილურად მზარდი გაყიდვებისთვის

კომპანიის სტაბილურად მზარდი გაყიდვები რომ უზრუნველვყოთ, ამისთვის ორგანიზაციული სტრუქტურა გაყიდვებთან დაკავშირებულ 3 ყველაზე მნიშვნელოვან ამოცანას უნდა ჭრიდეს:

.
  • ახალი კლიენტების მოზიდვა – მუდმივი მუშაობა ახალი კლიენტების მოზიდვის ნაკადის სტაბილურად ზრდა;
  • არსებული კლიენტების კმაყოფილება – კლიენტების მაქსიმალური კმაყოფილების უზრუნველყოფა;
  • კლიენტებთან გრძელვადიანი ურთიერთობების განვითარება – ისეთი პროდუქტების/სერვისების შეთავაზება, ისეთი პირობებით, რაც გრძელვადიან პარტნიორებს გაგვხდის.

ორგანიზაციის სპეციფიკიდან და სხვა ორგანიზაციულ ამოცანებთან შედარებით ამ ამოცანების პრიორიტეტულობიდან გამომდინარე  უნდა გადაწყდეს – მათზე პასუხისმგებლობას ერთი ადამიანი აიღებს თუ სხვადასხვა პირებზე მოხდება მათი განაწილება. მთავარი აქ ისაა, რომ ორგანიზაციაში არსებობდეს პირი(პირები), ვინც ანგარიშვალდებულია მენეჯმენტთან ამ ამოცანების გადაჭრაზე და საბოლოო მიზნის მიღწევაზე: გაზარდოს კომპანიის გაყიდვები სტაბილურად.

იკითხეთ სინერჯი ჯგუფის წიგნები და წიგნაკები. იქ, სტრუქტურასთან დაკავშირებით, ბევრ მარტივ და სასარგებლო გადაწყვეტილებებს წააწყდებით.



ინსაითები მომზადებულია საკონსულტაციო
კომპანიის
სინერჯი ჯგუფის
სპეციალისტების მიერ;


ინსაითის რეიტინგი
1 ვარსკვლავი2 ვარსკვლავი3 ვარსკვლავი4 ვარსკვლავი5 ვარსკვლავი — ჯერ არ შეფასებულა
Loading ... Loading ...





დატოვეთ თქვენი კომენტარი


შეიყვანეთ კოდი   If you cannot see the CheckCode image,please refresh the page again!
© სინერჯი ინსაითი Powered by Synergy Group

მასალების გამოყენების შემთხვევაში აუცილებელია წყაროს მითითება