ზრუნვა, როგორც მართვის კულტურა

ნებისმიერი ორგანიზაცია თავის დანიშნულებას მაშინ ასრულებს, თუ  მომხმარებლებზე ზრუნვა მთავარ ამოცანად აქვს გადაქცეული. რაც უფრო მცირდება ზრუნვის კომპონენტი მის საქმიანობაში, მით უფრო მცირდება ამ ორგანიზაციის სიცოცხლისუნარიანობა , ან კიდევ მახინჯდება და უფასურდება მისი საქმიანობა.

ამ შედეგის მიღების საფრთხე მაშინაც არსებობს, როცა მომხმარებლებზე ზრუნვა მხოლოდ პირველი პირის მონდომებაა და არა ორგანიზაციის მართვის კულტურა – თითოეული თანამშრომლის მიდგომა საქმისადმი. და ეს მაშინ, როცა თანამშრომლებს აქვთ ყველაზე მეტი შეხება მომხმარებლებთან.

ამიტომ ნებისმიერი სახის რესურსი იმისათვის,რათა გავზარდოთ ორგანიზაციაში მომხმარებლისადმი პასუხისმგებლობა, გავაძლიეროთ ზრუნვის კომპონენტი და გავხდეთ ჩვენივე მომხმარებლების კარგი “მოსამსახურეები”, მხოლოდ და მხოლოდ სარგებლის მაქსიმიზაციაზე მიმართული ძალისხმევაა.


თუ სურვილი გაქვთ, რომ მიიღოთ სინერჯის ყოველკვირეული წერილი, რომელიც მოგაწვდით ბოლო კვირის განმავლობაში გამოქვეყნებულ სტატიებს, ინსაითებს და სხვა სიახლეებს, გაიარეთ მარტივი რეგისტრაცია

ინსაითები მომზადებულია საკონსულტაციო
კომპანიის
სინერჯი ჯგუფის
სპეციალისტების მიერ;


ინსაითის რეიტინგი
1 ვარსკვლავი2 ვარსკვლავი3 ვარსკვლავი4 ვარსკვლავი5 ვარსკვლავი — ჯერ არ შეფასებულა
Loading ... Loading ...





გაუგზავნე მეგობარს:





გთხოვთ გადაუგზავნოთ მას, ვისაც შეიძლება გამოადგეს: მიჰყევით ბმულს

დატოვეთ თქვენი კომენტარი


შეიყვანეთ კოდი   If you cannot see the CheckCode image,please refresh the page again!
© სინერჯი ინსაითი Powered by Synergy Group

მასალების გამოყენების შემთხვევაში აუცილებელია წყაროს მითითება