ასეთ დროს დიდი შანსია გამოგვეპაროს ისეთი მნიშვნელოვანი საკითხი, რომელიც ჩვენგან დროულ რეაგირებას ითხოვს, რაც სტრატეგიის გადახედვის პირობებში არ გამოგვრჩებოდა. განსაკუთრებით ეს ეხება ისეთი საკითხების გადახედვას, როგორიცაა:
- ჩვენი მთავარ პროდუქტები / სერვისები;
- კონკურენტული უპირატესობა;
- რაოდენობრივი მიზნები;
- გაყიდვების არხები;
- ბაზრის ახალი სეგმენტები;
- კონკურენტების ქცევა, ახალად შემომსვლელები;
- გარემოს ტენდენციები და ა.შ.
ეს საკითხები, როცა იქნება, მაინც იჩენს თავს, უბრალოდ ან დავაგვიანებთ რეაგირებას ან საერთოდ შესაძლებლობას გავუშვებთ ხელიდან.
ამ დროს ტოპ მენეჯმენტის მხოლოდ ერთი ან ორი შეხვედრა შეიძლება იყოს საკმარისი, რომ ამ საკითხებზე გუნდმა იმსჯელოს და მოსაზრებები შეაჯეროს, რა არის შესაცვლელი სტრატეგიაში.