როცა ყოველწლიურად სტრატეგიის რევიზიას არ ვაკეთებთ

ასეთ დროს დიდი შანსია გამოგვეპაროს ისეთი მნიშვნელოვანი საკითხი, რომელიც ჩვენგან დროულ რეაგირებას ითხოვს, რაც სტრატეგიის გადახედვის პირობებში არ გამოგვრჩებოდა. განსაკუთრებით ეს ეხება ისეთი საკითხების გადახედვას, როგორიცაა:

  1. ჩვენი მთავარ პროდუქტები / სერვისები;
  2. კონკურენტული უპირატესობა;
  3. რაოდენობრივი მიზნები;
  4. გაყიდვების არხები;
  5. ბაზრის ახალი სეგმენტები;
  6. კონკურენტების ქცევა, ახალად შემომსვლელები;
  7. გარემოს ტენდენციები და ა.შ.

ეს საკითხები, როცა იქნება, მაინც იჩენს თავს, უბრალოდ ან დავაგვიანებთ რეაგირებას ან საერთოდ შესაძლებლობას გავუშვებთ ხელიდან.

ამ დროს ტოპ მენეჯმენტის მხოლოდ ერთი ან ორი შეხვედრა შეიძლება იყოს საკმარისი, რომ ამ საკითხებზე გუნდმა იმსჯელოს და მოსაზრებები შეაჯეროს, რა არის შესაცვლელი სტრატეგიაში.


თუ სურვილი გაქვთ, რომ მიიღოთ სინერჯის ყოველკვირეული წერილი, რომელიც მოგაწვდით ბოლო კვირის განმავლობაში გამოქვეყნებულ სტატიებს, ინსაითებს და სხვა სიახლეებს, გაიარეთ მარტივი რეგისტრაცია

ინსაითები მომზადებულია საკონსულტაციო
კომპანიის
სინერჯი ჯგუფის
სპეციალისტების მიერ;


ინსაითის რეიტინგი
1 ვარსკვლავი2 ვარსკვლავი3 ვარსკვლავი4 ვარსკვლავი5 ვარსკვლავი — ჯერ არ შეფასებულა
Loading ... Loading ...





გაუგზავნე მეგობარს:





გთხოვთ გადაუგზავნოთ მას, ვისაც შეიძლება გამოადგეს: მიჰყევით ბმულს

დატოვეთ თქვენი კომენტარი


შეიყვანეთ კოდი   If you cannot see the CheckCode image,please refresh the page again!
© სინერჯი ინსაითი Powered by Synergy Group

მასალების გამოყენების შემთხვევაში აუცილებელია წყაროს მითითება