რაც უფრო რეაქტიული და ბუნდოვანია პოზიციის ან ქვედანაყოფის დასახელება, მით უფრო ნაკლებ შედეგებს უნდა ველოდეთ მისგან

ის სამსახურები ან პოზიციები, რომელთა დასახელებაც ზოგადი და ბუნდოვანია, ამასთან ფუნქციას ასახავს და არა ამოცანას, უფრო პასიურები და რეაქტიულები არიან, როგორც წესი, ვიდრე სამსახურები ან პოზიციები რომელთა დასახელებაშიც მკაფიოდ არის ასახული ამოცანა, რომელზეც ამ პოზიციაზე მყოფი ადამიანი არის პასუხისმგებელი მენეჯმენტის წინაშე.

ხშირად, სტრუქტურების კეთებისას, სავიზიტო ბარათზე ან LinkedIn-ის პროფილში რომ კარგად გამოჩნდეს სამსახურების ხელმძღვანელები, გვთხოვენ მათ ქვედანაყოფს ან პოზიციას რამე ლამაზი, გავრცელებული სახელი დავარქვათ – მარკეტინგის მენეჯერი, ანალიტიკური დეპარტამენტი, ტექნიკური დირექტორი, ოპერაციული დირექტორი და ა.შ.

ყოველთვის ვცდილობთ დავარწმუნოთ ადამიანები, რომ ასეთი ზოგადი სახელების დარქმევა დიდ გავლენას ახდენს მათ ყოველდღიურ საქმიანობაზე და სტრუქტურის გამართულ მუშაობას პოზიციების ბუნდოვანმა და არასწორმა დასახელებებმა შესაძლოა სერიოზულად შეუშალოს ხელი.

საქმე იმაშია, რომ რაც არ უნდა დაუწერო დებულებაში სამსახურს ან პოზიციას, სანამ სიტუაცია ძალიან არ გამწვავდება ყველა მაინც მისი დასახელების მიხედვით მსჯელობს – რა თემებზე ელაპარაკოს, რა დავალება მისცეს, რა შედეგს უნდა ელოდეს მისგან. ხშირად თვითონ ამ პოზიციაზე მყოფი ადამიანიც მისი საქმიანობისას სწორედ დასახელებიდან უფრო გამოდის, ვიდრე მისი დებულებიდან ან სამუშაოს აღწერიდან.

აი მაგალითად, ჩვენ ვამბობთ რომ მომსახურების დირექტორის ამოცანაა კლიენტების მაღალი ხარისხით მომსახურების უზრუნველყოფა. ის გვთხოვს, მის პოზიციას ოპერაციების დირექტორი დავარქვათ. თუ დაგვითანხმა, მეორე დღიდან საკუთარ საქმედ ნებისმიერი მიმართულებით ოპერაციებში წამოჭრილი საკითხების მოგვარებას მიიჩნევს თვითონაც და სხვებიც ამ თემებით აწუხებენ. ის, რომ მომსახურების მაღალ ხარისხზე უნდა იზრუნოს მხოლოდ დროდადრო ახსენდება ყველას და ეგეც მას შემდეგ, რაც საქმე გაფუჭდება და პასუხისმგებლის ძებნას დაიწყებენ.

იგივე ხდება, როდესაც პროდუქტების განვითარების ან ბრენდის განვითარების სამსახურის ნაცვლად მარკეტინგის სამსახურის დარქმევას გვთხოვენ, წარმოების სიმძლავრეების განვითარების დირექტორის ნაცვლად ტექნიკური დირექტორის ან მთავარი ინჟინრის დარქმევას, კონკურენტუნარიანობის შეფასების სამსახურის ნაცვლად ანალიტიკური სამსახურის და ა.შ.


თუ სურვილი გაქვთ, რომ მიიღოთ სინერჯის ყოველკვირეული წერილი, რომელიც მოგაწვდით ბოლო კვირის განმავლობაში გამოქვეყნებულ სტატიებს, ინსაითებს და სხვა სიახლეებს, გაიარეთ მარტივი რეგისტრაცია

ინსაითები მომზადებულია საკონსულტაციო
კომპანიის
სინერჯი ჯგუფის
სპეციალისტების მიერ;


ინსაითის რეიტინგი
1 ვარსკვლავი2 ვარსკვლავი3 ვარსკვლავი4 ვარსკვლავი5 ვარსკვლავი — საშუალო 5.00 ქულა
Loading ... Loading ...





გაუგზავნე მეგობარს:





გთხოვთ გადაუგზავნოთ მას, ვისაც შეიძლება გამოადგეს: მიჰყევით ბმულს

დატოვეთ თქვენი კომენტარი


შეიყვანეთ კოდი   If you cannot see the CheckCode image,please refresh the page again!
© სინერჯი ინსაითი Powered by Synergy Group

მასალების გამოყენების შემთხვევაში აუცილებელია წყაროს მითითება