ვფიქრობთ, ღვინის რომელიმე მწარმოებელმა საკუთარი ბიზნესის განვითარებისათვის, შესაძლოა, იზრუნოს ასორტიმენტის გაფართოებაზე. ღვინის გარდა შეიძლება დაიწყოს ყურძნის წვენის, ფელამუშისა და ჩურჩხელის წარმოება–რეალიზაცია. ამით ის შეძლებს, არა უბრალოდ გამორჩეული იყოს სხვა ღვინის მწარმოებლებისაგან, არამედ ახალი ბაზრებიც აითვისოს.
ასეთი პროდუქტები, გარდა ადგილობრივი ბაზრისა, შეიძლება წარმატებით გაიყიდოს იმ ქვეყნებში, სადაც ქართველების კონცენტრირების მაღალი მაჩვენებელია (მაგ: საბერძნეთში). უფრო მეტიც, თუ ეს პროდუქცია ხარისხიანი და გემრიელი იქნება, შესაძლოა, კომპანიას ღვინის რეალიზაციებშიც წაეხმაროს გარკვეულწილად, რადგან ხალხი გაიცნობს და მის მიმართ ნდობა გაუჩნდებათ.
Dr-george
on Mar 27th, 2011
@ 22:44:
მოგესალმებით,კომპანია dr.george.ჩვენ ვაწარმოებთ ქართულ ნაციონალერ კვების პროდუქტებს.მათ შორის გამორჩეული ადგილი უკავია ჩურჩხელას,რომელიც წარმატებით გავიტანეთ საბერძნეთში.მაგრამ ვერაფერს ვახერხებთ შუამავლების გარეშე,რომლებიც პროდუქციის ფასს არარეალურად აძვირებენ.გთხოვთ იხილოთ ჩვენი პროდუქცია და ინფორმაცია პროდუქციის ხარისხის შესახებ google-ში და facebook-ზე მისამართით dr-george.ge
მაინტერესებს ევროპის ბაზარზე სავაჭრო ობიექტების ქსელები ან სადისტრიბუციო კომპანიები რომელთანაც პირდაპირ გავაფორმებ მიწოდების ხელშეკრულებეას,გარანტიას ვიძლევით პროდუქციის ხარისხზე პარტიული სერთიფიკატებით და მიკრობიოლოგიური გამოცდის ოქმებით.პატივისცემით dr.george-ის დირექტორი მაია ჯაჯანაშვილი.