მობილური, ისევე როგორც ინტერნეტპროვაიდერები, ბევრ ფულს ხარჯავენ ახალი პროდუქტების თუ აქციების მოფიქრებაზე და მერე მათ მარკეტინგზე. ქმნიან სამსახურებს, იბირებენ ერთმანეთისგან კადრებს. არა და მომხმარებლების უმეტესობისათვის ნელ-ნელა თანაბრდება მათი სერვისიც და ასორტიმენტიც. ისიც უნდა აღინიშნოს, რომ მობილური ოპერატორების მიერ შემოთვაზებულ ახალ-ახალ ინოვაციურ სერვისებს ადამიანები ნაკლებად იყენებენ. ეს ყველაფერი ცხადს ხდის, რომ ფასი გახდება ძირითადი ფაქტორი კონკურენტულ ბრძოლაში. გამარჯვებისთვის კი ხარჯთეფექტური სტრუქტურა და პროცესები იქნება საჭირო. შესაბამისად, ვინც დღეს კადრებსაც ზრდის და ხარჯებსაც ტექნოლოგიური ან ასორტიმენტის თვალსაზრისით უპირატესობის მოსაპოვებლად, ხვალ შეიძლება ბაზრის ავტომატური აუტსაიდერი გახდეს. კომპანიამ მინიმალური სერვისებით მცირე საოპერაციო ხარჯებით კი შეძლება ადვილად დაამარცხოს კონკურენტები.
წარმატებებს გისურვებთ
nika
on Nov 23rd, 2009
@ 14:49:
gagigiat rame, kompania GLOBALCELL-ze? es mobiluri kavshiris rouminguli sistemis kompaniaa da orientrebulia dabal fasze- MTELS MSOFLIOSHI. mattvis aris vinc bevrs mogzaurobs.