როგორ შეუძლია ადგილობრივ წარმოებას ანანასის წვენის გაყიდვების მნიშვნელოვნად გაზრდა

კვების პროდუქტების მწარმოებლებისთვის შეიძლება მომგებიანი იყოს ანანასის წვენის გამოშვება 0,5 ლიტრიან პლასტმასის ბოთლებში, ანუ ისეთ შეფუთვაში, რომ მოსახერხებელი იყოს ქუჩაში დალევა.

მაგალითდ, მოსახლეობის უმეტესობა 0,5 ლიტრიან კოკა-კოლას, ან თუნდაც პეპსი ლაითს ყიდულობს იმის გამო, რომ მოსახერხებელია ქუჩაში დასალევად და მას გაუკეთდა პრომოცია, როგორც უკალორიო გამაგრილებელ სასმელს.

რომელიმე წარმოება თუ გამოშუვებს ანანასის წვენს მოსახერხებელ შეფუთვაში და პრომოციისას აქცენტს გააკეთებს ანანასის წვენის ისეთ თვისებაზე, როგორიცაა გახდომაში დახმარება, ვფიქრობთ, მისი გაყიდვები მნიშვნელოვნად გაიზრდება. მითუმეტეს, რომ დღეს საქართველოში სხვადასხვა ტიპის დიეტები ძალიან პოპულარულია, მოსახლეობის უმეტესობა, განსაკუთრებით ახალგაზრდები, ცდილობენ მუდმივად აკონტროლონ წონა და არ მიიღონ ბევრი კალორიული საკვები.


თუ სურვილი გაქვთ, რომ მიიღოთ სინერჯის ყოველკვირეული წერილი, რომელიც მოგაწვდით ბოლო კვირის განმავლობაში გამოქვეყნებულ სტატიებს, ინსაითებს და სხვა სიახლეებს, გაიარეთ მარტივი რეგისტრაცია

ინსაითები მომზადებულია საკონსულტაციო
კომპანიის
სინერჯი ჯგუფის
სპეციალისტების მიერ;


ინსაითის რეიტინგი
1 ვარსკვლავი2 ვარსკვლავი3 ვარსკვლავი4 ვარსკვლავი5 ვარსკვლავი — საშუალო 5.00 ქულა
Loading ... Loading ...





გაუგზავნე მეგობარს:





გთხოვთ გადაუგზავნოთ მას, ვისაც შეიძლება გამოადგეს: მიჰყევით ბმულს

1 კომენტარი to “როგორ შეუძლია ადგილობრივ წარმოებას ანანასის წვენის გაყიდვების მნიშვნელოვნად გაზრდა”


  1. არჩილ
    on Nov 25th, 2009
    @ 12:25

    ვა, რა კონკრეტული იდეაა. ეგეთები რაც მეტი იქნება სხვადასხავ კომპანიებისთვის მე მგონი უკეთესია

დატოვეთ თქვენი კომენტარი


შეიყვანეთ კოდი   If you cannot see the CheckCode image,please refresh the page again!
© სინერჯი ინსაითი Powered by Synergy Group

მასალების გამოყენების შემთხვევაში აუცილებელია წყაროს მითითება