კვების პროდუქტების მწარმოებლებისთვის შეიძლება მომგებიანი იყოს ანანასის წვენის გამოშვება 0,5 ლიტრიან პლასტმასის ბოთლებში, ანუ ისეთ შეფუთვაში, რომ მოსახერხებელი იყოს ქუჩაში დალევა.
მაგალითდ, მოსახლეობის უმეტესობა 0,5 ლიტრიან კოკა-კოლას, ან თუნდაც პეპსი ლაითს ყიდულობს იმის გამო, რომ მოსახერხებელია ქუჩაში დასალევად და მას გაუკეთდა პრომოცია, როგორც უკალორიო გამაგრილებელ სასმელს.
რომელიმე წარმოება თუ გამოშუვებს ანანასის წვენს მოსახერხებელ შეფუთვაში და პრომოციისას აქცენტს გააკეთებს ანანასის წვენის ისეთ თვისებაზე, როგორიცაა გახდომაში დახმარება, ვფიქრობთ, მისი გაყიდვები მნიშვნელოვნად გაიზრდება. მითუმეტეს, რომ დღეს საქართველოში სხვადასხვა ტიპის დიეტები ძალიან პოპულარულია, მოსახლეობის უმეტესობა, განსაკუთრებით ახალგაზრდები, ცდილობენ მუდმივად აკონტროლონ წონა და არ მიიღონ ბევრი კალორიული საკვები.
არჩილ
on Nov 25th, 2009
@ 12:25:
ვა, რა კონკრეტული იდეაა. ეგეთები რაც მეტი იქნება სხვადასხავ კომპანიებისთვის მე მგონი უკეთესია