დაბალი ფასებით მოზიდული კლიენტების შენარჩუნება ძალიან ძვირი ჯდება

თუ გადაწყვეტილი არ გვაქვს, რომ დავპოზიციონირდეთ როგორც დაბალი ფასების მქონე კომპანია. რაც იმას ნიშნავს, რომ ასორტიმენტი, მომსახურება, გაყიდვების სისტემა, ბრენდის კონცეფცია, საკადრო პოლიტიკა და ყველაფერი დანარჩენი ამ იდეას თუ არ გვინდა მოვარგოთ მაშინ ჯობს დაბალი ფასებით კლიენტების მოკლევადიანად მოზიდვას არც ვეცადოთ. ვინაიდან ამ კლიენტებს მერე ჩვენ ფასს ვეღარ გავუზრდით. მათი შენარჩუნებისთვის კი სულ უფრო მეტი ხარჯის გაწევა მოგვიწევს.

ხშირად ხდება ხოლმე, რომ ესა თუ ის კომპანია, ძირითადად ვაჭრობის სფეროდან, მოკლევადიანი მიზნების მისაღწევად ფასების მკვეთრი შემცირების პოლიტიკას იყენებს. შედეგებსაც აღწევს მოკლე ვადაში, გაყიდვებსაც ზრდის და ბაზრის წილსაც.

თუმცა ეს სტრატეგია მკაცრი დიეტებით წონის მოკლე ვადაში დაკლებას ჰგავს. როგორც კი შეეცდები, რომ ფასები გაასწორო ეს გაყიდვებიც და ეს ბაზარიც ისევ უკან წავა, თუ საბოლოოდ არ გადაწყვეტ, რომ ამ კლიენტებზე დარჩე პოზიციონირებული როგორც მთავარ სეგმენტზე და შენი ფილიალების მოწყობასაც, კადრებით დაკომპლექტებას, მათი ანაზღაურების სისტემებს, გაყიდვების მიდგომას და, რაც მთავარია, ბრენდს და მთლიანი ასოტრიმენტის მართვის სტრატეგიასაც ფასებზე განსაკუთრებულად მგრძნობიარე კლიენტებზე არ მოარგებ.


თუ სურვილი გაქვთ, რომ მიიღოთ სინერჯის ყოველკვირეული წერილი, რომელიც მოგაწვდით ბოლო კვირის განმავლობაში გამოქვეყნებულ სტატიებს, ინსაითებს და სხვა სიახლეებს, გაიარეთ მარტივი რეგისტრაცია

ინსაითები მომზადებულია საკონსულტაციო
კომპანიის
სინერჯი ჯგუფის
სპეციალისტების მიერ;


ინსაითის რეიტინგი
1 ვარსკვლავი2 ვარსკვლავი3 ვარსკვლავი4 ვარსკვლავი5 ვარსკვლავი — ჯერ არ შეფასებულა
Loading ... Loading ...





გაუგზავნე მეგობარს:





გთხოვთ გადაუგზავნოთ მას, ვისაც შეიძლება გამოადგეს: მიჰყევით ბმულს

დატოვეთ თქვენი კომენტარი


შეიყვანეთ კოდი   If you cannot see the CheckCode image,please refresh the page again!
© სინერჯი ინსაითი Powered by Synergy Group

მასალების გამოყენების შემთხვევაში აუცილებელია წყაროს მითითება