მოკლევადიან პერიოდში გაყიდვების გაზრდაზე მიმართული ზომაზე მეტი მოტივაცია კლიენტების მოტყუების, მათთვის მნიშვნელოვანი ინფორმაციის დამალვის და მათ მიმართ ცალკეულ შემთხვევევში არაკეთილსინდისიერი დამოკიდებულების რისკებს ზრდის გაყიდვებში ჩართული თანამშრომლების მხრიდან.
ამიტომ, ყოველთვის ჯობს მოტივაციის სქემები ისე იყოს აგებული, როგორც სახელფასო სისტემის ისე პრემირების სისტემის კუთხით, რომ პარამეტრების გრძელვადიან, სტაბილურ გაუმჯობესებაზე იყოს უფრო მეტად მიმართული.