ფასების მართვაში ყველაზე მნიშვნელოვანია სწორად მიხვდე რომელ პროდუქტებზე გაქვს გასასწორებელი ფასი. დანარჩენი შედარებით მარტივია.
ჩვენი ანალიზით სავაჭრო ორგანიზაციების დიდი ნაწილისთვის, განსაკუთრებით საცალო ბაზარზე, ფასების არასწორი მართვა ერთ-ერთ ყველაზე მნიშვნელოვანი სისტემური პრობლემაა.
არიან კომპანიები რომლებსაც დიდი მოგება აქვთ მაგრამ ძალიან სწრაფად კარგავენ ბაზარს. და არიან იმავე ბაზრებზე კომპანიები რომლებიც ძალიან სწრაფად იზრდებიან მაგრამ სამჯერ და მეტჯერ დაბალი მარჟა აქვთ ვიდრე კონკურენტებს. ერთიც და მეორეც ფასების მართვაში არსებულ სისტემურ პრობლემებზე მიუთითებს.